• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78168
+
-

اجرای طرح زوج و فرد خودرو  در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح زوج و فرد وسایل نقلیه از امروز، شنبه (23 شهریور) در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود. به گزارش ایسنا، سرهنگ «فضل‌الله شیری» اظهار کرد: این طرح تا پایان سال به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 15 تا 20 در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود.وی ادامه داد: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه‌راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا سه‌راهی لشکر اجرا خواهد شد. 

شیری جریمه ورود به طرح زوج و فرد را 200 هزار ریال اعلام کرد و گفت: هر وسیله نقلیه‌ای که به محدوده‌‌ طرح وارد شود ممکن است در طول مسیر توسط چند نفر از ماموران پلیس راهور که او را رویت می‌کنند، جریمه شود. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان این‌که طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، گفت: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنا هستند. وی در ادامه روان‌سازی و کاهش حجم ترافیک را از مهم‌ترین اهداف طرح زوج و فرد دانست و بر مشارکت شهروندان کرمانشاهی در اجرای آن تاکید کرد. 

شیری در ادامه با اشاره به اطلاع‌رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان‌ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آنها اجرا می‌شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید